مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-26سياسي

پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی


وزیر امور خارجه در پیامی ارتحال آیت الله حسن زاده عاملی را تسلیت گفت و افزود: آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته ترین اندیشمندان و فلیسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی ارتحال آیت الله حسن زاده عاملی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:  بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ارتحال ملکوتی عالم ربانی، عارف وارسته نستوه و فیلسوف فرزانه حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته ترین اندیشمندان و فلیسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند و عمر پربرکت خویش را صرف نشر و ترویج مبانی قرآن کریم و سیره نبوی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کردند.

 در این پیام آمده است: خلوص و معنویت ایشان موجب نفوذ کلام مشفقانه و ناصحانه و محبوبیت و علاقه مندی ملت شریف و جوانان مومن به ایشان بود و آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی

پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی