مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:102021-09-26سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تقویت شود


فرمانده سپاه استان زنجان بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و گفت: باید این فرهنگ در جامعه به خوبی تقویت و تبیین شود چرا که نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده اند.

- ، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در آیین یادواره شهداء سرباز در محل سپاه انصار المهدی زنجان، به ایام الله هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این ایام جزو وقایع مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرگز فراموش نمی شود.

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان استان زنجان در پیروزی کشورمان بسیار تاثیر گذار بودند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: امروز شما سربازان برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و برای ولی فقیه نخواهید گذاشت همانند روز عاشورا امام تنها بماند.

کرمی تاکید کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر سرباز، یادواره شهدای سرباز به همت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور سربازان برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز هشت سال دوران دفاع مقدس و ترویج، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به صبر به خانواده های ایثار گران است.

فرمانده سپاه استان زنجان بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و ابراز داشت: باید این فرهنگ در جامعه به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تقویت شود

فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تقویت شود