مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-26اقتصادي

گرانی برنج از دلایل کمبود آرد در گیلان


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان گفت: افزایش قیمت برنج موجب شده است که مردم به مصرف نان گرایش بیشتری پیدا کنند.

- ایسنا/گیلان معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان گفت: افزایش قیمت برنج موجب شده است که مردم به مصرف نان گرایش بیشتری پیدا کنند.

مهدی نقدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص دلیل کمبود آرد در نانوایی های گیلان اظهار کرد: گرانی برنج و افزایش حضور مسافران در رشت از جمله دلایل کمبود آرد در نانوایی ها است.

وی با بیان اینکه با افزایش هزینه خرید برنج، مردم ناچارا نان بیشتری مصرف می کنند، افزود: هر چقدر تقاضای نان در استان افزایش یابد به طبع نیاز به آرد بیشتری داریم تا با کمبود در نانوایی ها مواجه نشویم.

نقدی ادامه داد: با توجه به سهمیه آرد محدودی که به نانوایی ها اختصاص می یابد، برای عرضه نان به میزان مورد نیاز مشتریان با مشکل مواجه می شوند و ضروری است تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان گفت: متاسفانه علیرغم وضعیت کرونایی، مسافران زیادی در رشت حضور دارند و برنامه ریزی های دقیق برای تامین آرد این جمعیت شناور اندیشیده نشده است.

نقدی با اشاره به تعداد زیاد نانوایی های رشت یادآور شد: هر چقدر تعداد واحدها بیشتر باشد سهمیه آرد کمتری به هر واحد تعلق می گیرد و این امر در نهایت موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی برنج از دلایل کمبود آرد در گیلان

گرانی برنج از دلایل کمبود آرد در گیلان