مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-26سياسي

برخورد قانونی با تردد غیرمجاز در مرز های کشور


هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم است و مرزبانان ناجا با اشرار و قاچاقچیانی که از مناطق ممنوعه تردد می کنند، برخورد خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در گفتگویی در واکنش به انتشار برخی از کلیپ های منتشره توسط شبکه های معاند و ضد انقلاب مبنی بر کشته یا زخمی شدن کولبران توسط مرزبانان نیروی انتظامی در فضای مجازی اظهار کرد: قاچاقچیان و سودجویان با نادیده گرفتن قوانین مرزی و نقض حریم امنیت نسبت به جابه جایی کالا های ممنوعه در مرز های کشور اقدام می کنند.

وی افزود: در سال 88 برای ساماندهی و نظم بخشی ورود کالا و کمک به تامین معیشت مرزنشینان، وزارت کشور طی مصوبه ای اقدام به ایجاد معابر کولبری کرد که به دلیل عدم استقرار گمرک و نبود برخی امکانات این وزارت در سال 96 در اجرای ماده 11 آیین ساماندهی معابر، کلیه این معابر را مسدود و مقرر شد به بازارچه رسمی تبدیل شوند.

سرهنگ خاتمی با اشاره به تهدیدات پیرامون مرز های ایران اسلامی گفت: هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می شود و برخورد مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار، تروریست ها و قاچاقچیانی بوده که از مناطق ممنوعه تردد و اقدام به درگیری مسلحانه و ایجاد ناامنی، قاچاق سلاح، مهمات و کالا های ممنوعه و ضد فرهنگی در مرز ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با تردد غیرمجاز در مرز های کشور

برخورد قانونی با تردد غیرمجاز در مرز های کشور