مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:302021-09-26سياسي

رونمایی از 12 عنوان کتاب «نشر شاهد»


آیین رونمایی از 12 عنوان کتاب جدید نشر شاهد به مناسبت هفته دفاع مقدس، بعدازظهر روز شنبه سوم مهرماه، با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ویژه برنامه کتاب ایثار رادیو فرهنگ برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه رادیویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، از مسئولین و همکاران عرصه رسانه ملی به جهت اهتمام ایشان به مقوله ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه امروز جلوه های معنوی ایثارگرانه و روحیه فداکارانه مردم در امتداد مسیر و آرمان های شهدا ادامه دارد، گفت: تبلور ایثار شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت، ایثار اجتماعی است که پدیده های مقدسی هر از گاهی ظهور و بروز پیدا می کند، مانند فداکاری بزرگ مردِ کوچک اندام، علی لندی ، نوجوان 15 ساله ایذه ای که با ایثار جان خود دیگران را نجات داد.

سردار سلیمانی با اشاره به شهادت علی لندی اضافه کرد: این نشان می دهد در مسیر ایثارگری، امروز نوجوانان ما کم از شهید فهمیده ها و بهنام محمدی ها ندارند و این نسل در غیرت و فداکاری، میراث دار همان نسل دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 12 عنوان کتاب «نشر شاهد»

رونمایی از 12 عنوان کتاب «نشر شاهد»