مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:302021-09-26سياسي

اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای لایحه اجرای احکام بودجه 1400 از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس پرداخت.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای لایحه اجرای احکام بودجه 1400 از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس پرداخت.

رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجودی که در زمان استقرار دولت قبلی بیشتر آیین نامه های اجرایی احکام بودجه 1400 نوشته شده بود اما برخی از آنها همچون مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس اجرایی نشده و درآمد دولت از محل اخذ مالیات صفر است.

دلیل هم فراهم نشدن زیرساخت ها است به طوری که دولت نمی داند که چطور می تواند مالیات اخذ کند.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه اخیرا جلسه ای با رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار کرد و در این جلسه از سازمان برنامه و بودجه خواست که در راستای جبران کسری بودجه و اجرای قانون بودجه 1400 زیرساخت های لازم جهت اجرای احکام بودجه همچون مالیات از خانه ها و ماشین های لوکس را عملیاتی و پیاده سازی کند که به نظر می رسد اجرای برخی از تبصره ها موکول به سال 1401 خواهد شد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه 1400 در پایان اظهار کرد: علاوه بر این موضوع عملکرد بودجه 1400 را تاکنون می توان بر روی فروش اوراق مالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟

اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟