مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:302021-09-26اقتصادي

46 نقطه و مقطع پر تصادف جاده ای در سیستان و بلوچستان اصلاح شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 46 نقطه و مقطع پر تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده های این استان اصلاح شده است.

- ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: 46 نقطه و مقطع پر تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده های این استان اصلاح شده است.

وی افزود: ایمن سازی محورهای مواصلاتی، میزان تصادفات جاده ای را کاهش می دهد و هم استانی های گرامی با امنیت می توانند در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی جاده های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به قدمت بالا جاده های استان این اداره کل شناسایی و رفع نقاط پرحادثه را در اولویت کاری خود قرار داده است بطوری سال گذشته نیز 31 نقطه پر تصادف بطول افزون بر 196 کیلومتر و 87 نقطه پر تصادف با اعتبار 129 هزار و 950 میلیون ریال توسط این اداره کل آشکار سازی یا اصلاح شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در محورهای زهک میلک، زاهدان بم، خاش _سراوان و بزرگراه زابل _ زاهدان نیز اصلاح نقاط پر تصادف تا پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.

کرد با اشاره به نقش مردم در کاهش تصادفات جاده ای گفت: کاهش تعداد تصادف جاده ای و کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از آن  علاوه بر رفع نقاط پرحادثه نیازمند توجه شهروندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 نقطه و مقطع پر تصادف جاده ای در سیستان و بلوچستان اصلاح شد

46 نقطه و مقطع پر تصادف جاده ای در سیستان و بلوچستان اصلاح شد