مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:302021-09-26سياسي

معاون هنری تغییر کرد


محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد.

- محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور هنری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است: با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته اند، جناب عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن حوزه می باشید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری منصوب می نمایم.

انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته ای آن معاونت را سرپرستی نموده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا نمایید.

از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات تان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری تغییر کرد

معاون هنری تغییر کرد