مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:252021-09-26بين الملل

«مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است.

- به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص درگیری های اخیر میان فلسطینیان و صهیونیست ها در شهرک بیتا واقع در شهر نابلس، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در این خصوص گفت: درگیری های فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت 3 واقعیت شد.

اسماعیل هنیه در ادامه افزود: واقعیت نخست اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مشروع نمی داند و شهرک سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می داند.

هنیه تاکید کرد که دومین واقعیت وحدت ملت فلسطین در میدان مبارزه و مقاومت است و سومین مورد هم اینکه مقاومت گزینه ای راهبردی برای آزادسازی این سرزمین و کوتاه ترین راه برای بیرون راندن اشغالگران، بازپس گیری حقوق سلب شده و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است.

وی بر پایبندی جنبش متبوعش به این وحدت در کنار دیگر گروه های فلسطینی و شراکت در میدان مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد و گفت مقاومت امروز سپری برای حمایت از ملت فلسطین است و به تقویت خود جهت به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است

«مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است