مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:202021-09-26سياسي

تزریق 8.2 میلیون واکسن کرونا در یک هفته


در کرونا ثابت شد وقتی پیشگیری کنید و اقداماتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و تزریق واکسن را انجام دهید، خیلی بهتر از بستری شدن در بیمارستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بهرام عین اللهی، در دیدار اعضای مؤسسه بهداری رزمی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای همه ما، درخشان ترین دوران زندگی بود و حاضر نیستیم با هیچ چیزی آن را عوض کنیم حتی لحظاتی که تحت فشار بمب شیمایی و ترکش بودیم.

وی گفت: حرکتی می تواند پایدار باشد که مردمی شود.

در شروع کار دولت تصور نمی کردیم که خداوند تا این حد به ما نعمت و برکت دهد.

ما تصور می کردیم که خدا باران نازل می کند اما سیلی از واکسن ها به سمت کشور روانه شد و هیچ کس حتی رییس جمهور هم چنین فکری نمی کردند و این مصداق آن دعای امام زمان (عج) است که می گوید وقتی همه درها بسته است، خداوند از جایی نعمت می دهد که قابل باور نیست و این اتفاق برای ما رخ داد.

عین اللهی افزود: مجموعه حوزه سلامت به تنهایی قادر به انجام واکسیناسیون نبود و شاید می توانستیم روزانه 100 تا 200 هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق کنیم اما با مردمی شدن واکسیناسیون، حجم قابل توجهی واکسن کرونا تزریق شد به گونه ای که در هفته گذشته 8 میلیون و 200 هزار دوز واکسن کرونا و به اندازه جمعیت یکی دو کشور منطقه در یک هفته، واکسن کرونا تزریق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 8.2 میلیون واکسن کرونا در یک هفته

تزریق 8.2 میلیون واکسن کرونا در یک هفته