مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:202021-09-26اقتصادي

95 درصد میگوی پرورشی استان بوشهر صادر می شود


رییس جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 95 درصد میگوی پرورشی استان بوشهر صادر می شود.

- ، محمد تقی منوچهری صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: بخش کشاورزی استان بوشهر در سال گذشته یک میلیون و 584 هزار تن محصول تولید کرد.

وی از افزایش 10 درصدی تولید کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: شیلات، نخیلات و محصولات خارج از فصل مهمترین مزیت های کشاورزی استان بوشهر است که بزرگترین تولیدکننده میگوی پرورشی کشور هستیم.

رییس جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه 95 درصد میگوی پرورشی استان بوشهر صادر می شود خاطرنشان کرد: سال گذشته 23 هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شد و امسال پیش بینی می شود امسال به به 30 هزار تن برسد.

اجرای بزرگترین طرح آبیاری نوین کشور وی از افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت تولید در مزارع پرورش میگوی استان خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر سالانه 165 هزار تن خرما تولید می کند و مهمترین چالش ما در حوزه نخیلات مربوط به مسئله آب است.

منوچهری با اشاره به اینکه بزرگترین طرح آبیاری نوین کشور در استان بوشهر کلید خورده است، تصریح کرد: 222 میلیارد تومان اعتبار ملی طی سال های اخیر در حوزه آبیاری نوین تزریق شده که کار مهم و بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد میگوی پرورشی استان بوشهر صادر می شود

95 درصد میگوی پرورشی استان بوشهر صادر می شود