مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 03:402021-09-26سياسي

هفته دفاع مقدس یادمان هشت سال ایثار


این روزها مصادف است با اتفاق بزرگی که در تاریخ ایران زمین به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده و یادآور خاطره های بزرگ مردانی است که عاشقانه جان خود را فدا کردند تا ایران اسلامی همچنان مقتدر و پایدار باقی بماند و سرش را در مقابل نااهلان خم نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بدون شک برگ زرین تاریخ ایران زمین، دفاع مردمی مردان و زنانی است که با وجود تمام مشقات و تلخی روزگار، در کمال قناعت و ایثار به جانفشانی از میهن عزیزمان پرداخته و بهترین سرمایه های زندگی شان را در طبق اخلاص گذاشته و به دفاع از کیان و ناموس و شرف ایران زمین همت گماشتند.

دفاع جانانه ای که فارغ از هر نوع تعلقات قومی و مذهبی بوده و با هدف حراست از یکپارچگی و وحدت برای مقابله با دشمن سازماندهی شده و شکل گرفت.

در حقیقت کودکان دهه پنجاه و شصت جوانان و مردانی غیرتمند، خودساخته و پرانرژی بودند که با حضور ایثارگرانه خود در جبهه های نبرد با دشمن تابلویی ارزشمند از اقتدار و دفاع از ارزش های ایران اسلامی را به جهانیان نیروی نمایش دادند.

همان جوانانی که بر ایمان و اعتقاد خود ثابت قدم بودند و برای شهادت در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نمی شناختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس یادمان هشت سال ایثار

هفته دفاع مقدس یادمان هشت سال ایثار