مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 02:002021-09-25سياسي

کارآفرینی بانوی مددجوی اصفهانی و کارواشی که برای 4 نفر اشتغال ایجاد کرد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 اصفهان گفت: بانوی مددجوی اصفهانی فعل خواستن را صرف کرده و با ایجاد اشتغال برای 4 نفر دیگر، توانسته است در حوزه خدماتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، قربانعلی عباسیان با اشاره به راه اندازی کارواش توسط یکی از مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: این کارواش به همت یک بانوی مددجو با دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات، راه اندازی و 4 نفر دیگر نیز مشغول به کار شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 اصفهان افزود: یکی دیگر از بانوان مددجوی اصفهانی نیز پس از تکمیل تحصیلات آکادمیک در مقطع کارشناسی ارشد، با حمایت کمیته امداد این منطقه توانست، با راه اندازی یک واحد آموزش زبان انگلیسی، بستر مناسبی برای اشتغال 2 نفر دیگر را ایجاد کند.

وی افزود: مددجوی کارآفرین با دریافت تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 50 میلیون تومان موفق به راه اندازی آموزشگاه زبان در واحد آموزشی فرهنگسرای مهر، شده است.

عباسیان با بیان اینکه یکی از رویکرد ها و راهبرد های اساسی این نهاد، همواره خروج تدریجی خانوار های تحت پوشش در قالب ایجاد طرح های اشتغالزایی و خودکفایی است، خاطرنشان کرد: در کنار یاری رسانی به نیازمندان و مددجویان ایجاد فرصت های شغلی و خودکفایی خانواده های تحت پوشش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی مددجوی اصفهانی و کارواشی که برای 4 نفر اشتغال ایجاد کرد

کارآفرینی بانوی مددجوی اصفهانی و کارواشی که برای 4 نفر اشتغال ایجاد کرد