مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 01:452021-09-25اقتصادي

مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید هر چه سریع تر با شناسایی و احصای گره های اقتصادی کشور در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید هر چه سریع تر با شناسایی و احصای گره های اقتصادی کشور در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: مردم در طول چند سال گذشته افزایش قیمت کالاها را تجربه کردند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اما امروز دیگر توقع دارند که با کار جهادی و فعال کردن تیم اقتصادی دولت شرایط بهبود یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تیم اقتصادی دولت باید با نگاه به زوایای مختلف و شناسایی و احصای گره های مشکلات اقتصادی در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

مدیران کم کار و افرادی که تعصبی برای مبارزه با فساد ندارند، باید کنار گذاشته شده و مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مدیرانی باید بر سر کار بیایند که در بین مردم بوده و به صورت شفاف عملکرد خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود

مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود