مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:402021-09-25ورزشي

ارائه خدمات مشاره ای بدون وقفه به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز مشاوره دانشگاه در طول سال بدون هیچ وقفه ای حتی در تابستان خدمات ارائه می دهد.

همه خدمات مشاوره ای دانشگاه به شکل رایگان است و خوشبختانه تیم درمان ما کاملا متخصص و متشکل از روانپزشک، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز مشاوره دانشگاه در طول سال بدون هیچ وقفه ای حتی در تابستان خدمات ارائه می دهد.

همه خدمات مشاوره ای دانشگاه به شکل رایگان است و خوشبختانه تیم درمان ما کاملا متخصص و متشکل از روانپزشک، مشاور تحصیلی، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی است.

فرخنده دنیوی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه برای نیم سال جدید 1401-1400، اظهار کرد: جدول زمان بندی مشاوره های آنلاین و تلفنی را اعلام کرده ایم و برای ترم جدید نیز تعداد مشاوران خود را افزایش دادیم.

علاوه بر خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین، طرح پایش سلامت روانی دانشجویان را داریم که برای دانشجویان قدیمی و نودانشجویان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار طرح پایش سلامت روان، طرح همدلی نیز برگزار خواهد شد که در این طرح با همه دانشجویان تماس گرفته خواهد شد و وضعیت روحی و روانی آن ها پایش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاره ای بدون وقفه به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

ارائه خدمات مشاره ای بدون وقفه به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز