مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:352021-09-25اجتماعي

7 الزام برای تحول در نظام آموزش و پرورش


1400 آغاز و بازگشایی مدارس به صورت مجازی در قالب استفاده از ظرفیت اینترنت و شبکه های اجتماعی انجام شد.

فارغ از آسیب های این نوع شیوه آموزش که در جای خود قابل بحث و ارزیابی است؛ - روز گذشته، سال تحصیلی 1401-1400 آغاز و بازگشایی مدارس به صورت مجازی در قالب استفاده از ظرفیت اینترنت و شبکه های اجتماعی انجام شد.

فارغ از آسیب های این نوع شیوه آموزش که در جای خود قابل بحث و ارزیابی است؛ این دومین بهار تعلیم و تربیت است که آغاز سال تحصیلی در دوران پاندمی کرونا را بدون شور و نشاط دانش آموزان در فضای مدارس و بدون برپایی مراسم ها و جشن های خاص مربوط به این رویداد مهم علمی و آموزشی، شاهد هستیم.

امیرعباس میرزاخانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: رییس جمهور دولت سیزدهم پس از عدم توفیق در کسب رأی اعتماد گزینه پیشنهادی وزارت آموزش وپرورش از مجلس شورای اسلامی، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید را با حضور سرپرست برگزار کرد.

وی افزود: رویکرد کلی برنامه های اعلامی دولت سیزدهم در حوزه آموزش وپرورش عدالت محوری، قانون گرایی، شفاف سازی مدیریتی، فساد ستیزی و برقراری انضباط مالی و اداری است.

امروزه بر تمام اندیشمندان و صاحب نظران ثابت شده که تعلیم وتربیت پایه و اساس موفقیت و توسعه هر کشوری است و اصولاً بدون تعلیم وتربیت صحیح و اصولی، هیچ کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 الزام برای تحول در نظام آموزش و پرورش

7 الزام برای تحول در نظام آموزش و پرورش