مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:152021-09-25اجتماعي

پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 برای ثبت نام چه کنند؟


نتایج نهایی کنکور سراسری 1400 اعلام شده است؛ اکنون پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام اقدام کنند؟ به کجا بروند و چه مدارکی را به همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1400 هم رشته های تحصیلی با آزمون و هم پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرده است.

اما پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام اقدام کنند؟ به کجا بروند و چه مدارکی را به همراه داشته باشند.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، ضرورت دارد ابتدا در تاریخ چهارم مهر 1400 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

  بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی خود درج نکرده باشد، پذیرفته شدگان لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول زیر برای ثبت نام در محل قبولی اقدام کنند و دقت کنند که عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

جدول برنامه زمانی ثبت نام از پذیرفته شدگان برای آن دسته از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که برنامه زمانی برای ثبت نام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 برای ثبت نام چه کنند؟

پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1400 برای ثبت نام چه کنند؟