مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:152021-09-25ورزشي

همه خوزستان چشمش به تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان است


سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که انتظارات از تیم ما خیلی بالا است و همه خوزستان چشمش به تیم بانوان پالایش نفت آبادان است، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که انتظارات از تیم ما خیلی بالا است و همه خوزستان چشمش به تیم بانوان پالایش نفت آبادان است، گفت: با همین تیم و شاکله در سال 96، قهرمان شدیم و امسال هم می توانیم بهترین خودمان باشیم.

مدینه آلبوعلی در نشست خبری پیرامون آخرین وضعیت تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان پیش از حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهارکرد: امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشیم.

تیم مان از نظر آمادگی تا حدودی آماده است و ان شاءالله شروع بسیار خوبی داشته باشیم و در دو بازی پیش رو با دو برد از تهران به آبادان برگردیم.

روز چهارشنبه با گاز تهران و روز جمعه نیز با تیم اکسون، بازی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره گروه تیمش نیز گفت: اول فکر می کردیم در گروه مرگ هستیم که با انصراف تیم مهرام، گروه کمی متعادل شده است.

امیدوارم رقابت های پایاپای و بازی های قشنگی را ببینیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درباره تاثیر متمرکز بودن مسابقات بر کیفیت بازی ها نیز عنوان کرد: صد درصد هدف اولیه ما این است که در گروه خودمان اول شویم زیرا هر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خوزستان چشمش به تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان است

همه خوزستان چشمش به تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان است