مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:452021-09-25سياسي

اربعین قدرت نمایی شیعه در جهان است


رییس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حرکت اربعین به نوعی قدرت نمایی توان اسلام و شیعه در جهان تبدیل شده است.

- ، سردار بهرام حسینی مطلق ظهر شنبه در آیین آغاز رسمی سال تحصیلی 1401-1400 که در دبستان دخترانه شاهد شهیدان نیک نژاد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ معاصر دو اتفاق مهم رخ داد که یکی از دیگری مهمتر بود.

وی با بیان اینکه اولین اصل پیروزی انقلاب اسلامی بود که پدیده بسیار بزرگی بود، تصریح کرد: این امر برای خیلی ها باورکردنی نبود که امام راحل (ره) با مدیریت الهی خودشان در آن شرایط طاغوت زده انقلاب را به پیروزی برسانند و مردم را از این رو به آن رو کنند.

رییس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: انقلاب باعث شد تا جوان های ما برای دین و کشور جان بدهند، براین اساس انقلاب ما به تمام معنا مناسب به کار بردن واژه انقلاب است، زیرا همه چیز متحول شد.

وی بااشاره به اینکه اتفاق مهم دیگر در عصر حاضر را بروز جنگ تحمیلی بود، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران به خاطر ایثارگری های مردم تبدیل به دفاع مقدس شد، چرا که 8 سال بر علیه ما جنگ تحمیل کردند و ما با دست خالی دفاع کردیم ولی سربلند بیرون آمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین قدرت نمایی شیعه در جهان است

اربعین قدرت نمایی شیعه در جهان است