مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-25حوادث

مهار آتش در منطقه جنگلی درازنو کردکوی گلستان


اکنون در مناطق سخت گذر به دلیل غیر قابل دسترس بودن، تنه درختان در حال سوختن است و بقایای آتش وجود دارد اما شعله های آتش در این مناطق مانند سه روز گذشته نیست.

- مدیرکل مدیریت بحران گلستان از اطفای حریق در منطقه جنگلی درازنو شهرستان کردکوی این استان در حدود ساعت 21 و 30 دقیقه شنبه شب خبر داد.

رسول حسام در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: البته شرایط موجود این منطقه مانند شرایط ابتدای شامگاه امشب است و تغییری نکرده و شرایط جوی آرام و باد ملایمی در ارتفاعات در حال وزیدن است.

وی بیان داشت: عملیات مهار در بیشتر مناطق انجام شده و آتش در واقع تحت کنترل نیروها در آمده و بخش زیادی از مناطق اطفا شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در مناطق سخت گذر به دلیل غیر قابل دسترس بودن، تنه درختان در حال سوختن است و بقایای آتش وجود دارد اما شعله های آتش در این مناطق مانند سه روز گذشته نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: در صورتی که وزش باد برای صبح فردا نداشته باشیم و شرایط فعلی در منطقه برقرار باشد، پرواز بالگردها برای اطفا و مهار این مناطق انجام خواهد شد.

حسام با اشاره به این که امروز هیچ پروازی به علت نامساعد بودن شرایط جوی انجام نشد، یادآور شد: هم اکنونه سه فروند بالگرد در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان مستقر و آماده باش هستند تا بتوانند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در منطقه جنگلی درازنو کردکوی گلستان

مهار آتش در منطقه جنگلی درازنو کردکوی گلستان