مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:402021-09-25فرهنگي

وعده های وزیر ارشاد برای رفع دغدغه ناشران و سینماداران


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با فرماندهان ارتش در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه سینما دارها با مدیران سازمان سینمایی و تازه ترین اقدامات وزارت خانه برای حل مشکل حوزه نشر سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه سوم مهر ماه در حاشیه نشست مشترک خود با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه سینما دارها با مدیران سازمان سینمایی و تازه ترین اقدامات وزارت خانه برای حل مشکل حوزه نشر سخن گفت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر نحوه رسیدگی به مشکلات ناشران طی روزهای گذشته گفت: یکی از اولین کارهایی که بنده از بدو شروع به کارم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آن جلسه برگزار کردم موضوع رسیدگی به مشکلات ناشران بود که بتوانیم با برنامه ریزی اصولی و سنجیده به شرایطی دست پیدا کنیم که در بحث خودکفایی صنعت چاپ به شرایط روشن تری برسیم.

متاسفانه ما در این زمینه نزدیک به 90 درصد واردات داریم که این شرایط اصلاً زیبنده صنعت نشر ما نیست.

به همین منظور بنده و همکارانم جلساتی را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار کردیم که بتوانیم در این زمینه به اتفاقات موثری برای حل مشکلات این صنعت گام هایی را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های وزیر ارشاد برای رفع دغدغه ناشران و سینماداران

وعده های وزیر ارشاد برای رفع دغدغه ناشران و سینماداران