مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:552021-09-25سياسي

الگوهای راهبردی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز مورد استفاده باشد


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس درس هایی راهبردی دارد که می تواند در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است مورد استفاده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود خاتمی عصر شنبه در مراسم بازگشایی مدارس گلپایگان، اظهار کرد: در سال 1359 جنگ تحمیلی در حالی آغاز شد که کشور نو پای ایران هنوز ثبات نظامی نداشت و دور از انتظار نبود که دشمن تا تهران پیشروی کند.

وی گفت: با آغاز جنگ تحمیلی امام با ایجاد وحدت همگانی برای اعزام به جبهه فراخوان عمومی داد و مردم نیز به فرمان ایشان لبیک گفتند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ تحمیلی با مدیریت امام و همکاری مردم و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان به دفاع مقدس تبدیل شد چون یک وجب از خاک کشور در محاصره دشمن نماند و فتح خرمشهر و حصر آبادان موجب شکست صدام شد.

جنگ تحمیلی حقانیت ملت ایران را به جهان ثابت کرد وی به آثار و برکات جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: در جنگ مظلومیت و حقانیت ایران به جهان ثابت شد چون ملت ایران بدون سلاح جنگی و تنها با تکیه بر قدرت لایزال الهی و اتحاد و همبستگی دشمن متجاوز بعثی را شکست دادند.

خاتمی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس درس هایی برای امروز دارد که در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است می توان با بهره گیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای راهبردی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز مورد استفاده باشد

الگوهای راهبردی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز مورد استفاده باشد