مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 17:502021-09-25پزشكي

تزریق ساده انگاری خطری جدی در دوران کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از آنچه تزریق ساده انگاری می خواند به عنوان خطری جدی در دوران کرونایی فعلی نام برد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از آنچه تزریق ساده انگاری می خواند به عنوان خطری جدی در دوران کرونایی فعلی نام برد.

نوید دانایی در نشستی با مدیران استان اظهار کرد: دستورالعمل های ابلاغی آموزش و سال تحصیل جدید برای دانشگاه علوم پزشکی نیز ارسال شده و ما با کلیت بحث موافق هستیم و باید زمانی به آموزش حضوری ورود کنیم.

وی افزود: انتظار می رود تقاضا در صورت تصویب هر اقدامی بر اساس این دستورالعمل ها، مدارس به صورت یکپارچه و یکسان عمل نمایند و رفتارهای سلیقه ای نداشته باشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان با بیان اینکه معلمان باید به صورت کامل واکسینه شوند ادامه داد: در صورت عدم واکسیناسیون، معلم، خود و دانش آموزان را بیشتر در معرض خطر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه هر دانش آموز با کوچکترین علائم بیماری، باید از ورود به مدرسه منع شود افزود: بنا بر گزارشات، میزان مرگ بر اثر کرونا در استان سمنان به اعداد صفر و یک رسیده و روند مبتلایان، نزولی است، اما فراموش نکنیم که بیماری همچنان وجود داشته و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق ساده انگاری خطری جدی در دوران کرونایی

تزریق ساده انگاری خطری جدی در دوران کرونایی