مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:402021-09-25پزشكي

متخصص تغذیه: چند ماه اول پس از زایمان، زمان مناسبی برای کاهش وزن شدید نیست


بسیاری از مادران با تولد نوزاد اضطراب در مورد از دست دادن وزن به دست آمده در دوران بارداری را تجربه می کنند ولی بهتر است به جای درگیر شدن به وسواس در این زمینه و اصرار برای کاهش وزن سریع ، - بسیاری از مادران با تولد نوزاد اضطراب در مورد از دست دادن وزن به دست آمده در دوران بارداری را تجربه می کنند ولی بهتر است به جای درگیر شدن به وسواس در این زمینه و اصرار برای کاهش وزن سریع ، بر روی برنامه ریزی برای کاهش وزن سالم بعد از زایمان تمرکز کنند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینک بهترین و پایدارترین روش برای بازگشت به وزن قبل از بارداری ایجاد تغییرات تدریجی و دایمی در عادات غذایی و فعالیت بدنی مناسب است، گفت: چند ماه اول پس از زایمان، زمان ایده آلی برای برنامه ریزی کاهش وزن شدید نیست.

به گزاش ایرنا، دکتر گلبن سهراب اظهار داشت: بسیاری از مادران با تولد نوزاد اضطراب در مورد از دست دادن وزن به دست آمده در دوران بارداری را تجربه می کنند ولی بهتر است به جای درگیر شدن به وسواس در این زمینه و اصرار برای کاهش وزن سریع ، بر روی برنامه ریزی برای کاهش وزن سالم بعد از زایمان تمرکز کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه جای تعجب نیست که همیشه مهمترین توصیه، پیشگیری از وزن گیری بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصص تغذیه: چند ماه اول پس از زایمان، زمان مناسبی برای کاهش وزن شدید نیست

متخصص تغذیه: چند ماه اول پس از زایمان، زمان مناسبی برای کاهش وزن شدید نیست