مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:202021-09-25فناوري

واکنش مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات مدیرعامل مخابرات


مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات استان مبنی بر دلایل اختلال در شبکه تلفن همراه واکنش نشان داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات استان مبنی بر دلایل اختلال در شبکه تلفن همراه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این مطلب آمده است: احتراما با توجه به موضوع مطرح شده در خصوص اشکالات بوجود آمده در شبکه تلفن همراه بدلیل نوسانات برق با تمام احترامی که برای مجموعه خدوم شرکت مخابرات استان قائلم اما لازم است نکاتی را جهت روشن شدن موضوع به استحضار مردم عزیز و گرانقدر استان برسانم.

همانگونه که مستحضرید اکثر شبکه توزیع برق استان و کشور عزیزمان ایران بصورت هوایی و با سیم لخت انجام شده بنابراین در معرض عوامل جوی و شرایط آب و هوایی دچار ناپایداری شده و این قطعی و ناپایداری دور از انتظار نبوده و نخواهد بود اما تلاش مجموعه خادمان مردم در صنعت برق استان بر این بوده و هست که در کمترین زمان ممکن پایداری را به شبکه برگردانند بنابراین مراکز حساس با توجه به نوع خدمتی که ارائه می کنند جهت جلوگیری از این قطعی های ناخواسته باید تمهیدات لازم در خصوص پدافند غیرعامل که همانا استفاده از برق اضطراری و دیزل ژنراتور و باطری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات مدیرعامل مخابرات

واکنش مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات مدیرعامل مخابرات