مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-25پزشكي

آمریکا مجوز تزریق دُز سوم واکسن را صادر کرد


سازمان غذا و داروی آمریکا برای نخستین واکسن تقویتی کرونا که محصول شرکت آمریکایی آلمانی فایزر−بیون تک است، مجوز صادر کرد و یادآور شد، افراد مورد نظر می توانند شش ماه پس از دریافت دومین دز اقدام به دریافت دز سوم کنند.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده از تزریق واکسن کووید 19 برای آمریکایی های 65 ساله و بالاتر ، بزرگسالان دارای بیماری های زمینه ای و بزرگسالان در معرض خطر بالا حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از یو اس نیوز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) روز جمعه از تزریق واکسن کووید 19 برای آمریکایی های 65 ساله و بالاتر ، بزرگسالان دارای بیماری های زمینه ای و بزرگسالان در معرض خطر بالا حمایت کردند.

این تصمیم توسط روشل والنسکی، مدیرکل سی دی سی، با مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده در مورد این تزریق در اوایل هفته گذشته مطابقت دارد.

برهمین اساس، سازمان غذا و داروی آمریکا برای نخستین واکسن تقویتی کرونا که محصول شرکت آمریکایی آلمانی فایزر−بیون تک است، مجوز صادر کرد و یادآور شد، افراد مورد نظر می توانند شش ماه پس از دریافت دومین دز اقدام به دریافت دز سوم کنند.

روشل والنسکی می گوید: تزریق دز سوم از نیروهای کادر درمان و افرادی که با شرایط خاص هستند و به طور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مجوز تزریق دُز سوم واکسن را صادر کرد

آمریکا مجوز تزریق دُز سوم واکسن را صادر کرد