مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 15:352021-09-25اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 75درصدی مجتمع آبرسانی لوداب و چین در کهگیلویه و بویراحمد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب و چین که 123 کیلومتر طول دارد، از سال 93 شروع  و اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب و چین که 123 کیلومتر طول دارد، از سال 93 شروع  و اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسعود مرادیان افزود: مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب و چین از سال 1393 و با پیش بینی و تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی شروع به کار کرد.

وی اظهار کرد: عملیات این پروژه که 123 کیلومتر طول دارد از سال 93 شروع و اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 11 کیلومتر از خط انتقال و شبکه در لوداب و 6 کیلومتر در منطقه چین باقی مانده است.

مرادیان ادامه داد: برای تکمیل باقیمانده این پروژه 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این در حالی است که برای سال 1400 تنها 3 و نیم میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: با این روند تخصیص با وجود اینکه 3 پیمانکار در این مسیر مشغول به کار هستند، امکان بهره برداری در مدت زمان کوتاه ممکن نبوده و طولانی شدن فرایند تکمیل پروژه اجتناب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 75درصدی مجتمع آبرسانی لوداب و چین در کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت فیزیکی 75درصدی مجتمع آبرسانی لوداب و چین در کهگیلویه و بویراحمد