مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-25ورزشي

سجادی: به شرایط موجود قانع نیستیم/ موظف به اشاعه عزت و امید در کشوریم


وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه موظف به اشاعه عزت و امید در کشور است، گفت: 5هزار شهید ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس و135 شهید مدافع حرم، - آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویت سجادی: به شرایط موجود قانع نیستیم/ موظف به اشاعه عزت و امید در کشوریم وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه موظف به اشاعه عزت و امید در کشور است، گفت: 5هزار شهید ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس و135 شهید مدافع حرم، بیانگر تجلی ارزش های فرهنگی در میان ورزشکاران این سرزمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویات، برگزاری این نشست را برای تعالی وررش کشور مهم ارزیابی کرد و با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران به دلیل برگزاری این رویداد ارزشی و ورزشی، تعمیق ارزش های فرهنگی و دینی در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد.

او ادامه داد: امروز دور هم جمع شدیم تا مرام جوانمردی که در ورزش محقق شده است را قدر بدانیم چرا که اصل در ورزش، فتوت است و این مهم باید همچنان در ورزش این سرزمین مورد تاکید و توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت مصالح ملی در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به قواعد بین المللی در ورزش به خوبی آگاهی داریم و به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: به شرایط موجود قانع نیستیم/ موظف به اشاعه عزت و امید در کشوریم

سجادی: به شرایط موجود قانع نیستیم/ موظف به اشاعه عزت و امید در کشوریم