مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-25سياسي

برزیل به دنبال قوی کردن روابط تجاری با ایران است


سفیر برزیل در ایران با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روابط تجاری ایران و برزیل هستیم، گفت: علی رغم وجود تحریم ها، روابط تجاری دو کشور باید عملیاتی باشد.

- به نقل از اتاق بازرگانی ایران و برزیل، لودمار گونسالوس آگیلار نتو ، سفیر برزیل در ایران امروز در نشست اتاق بازرگانی ایران و برزیل، با اشاره به اینکه امروز برزیل به دنبال قوی تر کردن ارتباط خود با ایران است، گفت: ما باید علاوه بر روابط تجاری، روابط سیاسی خود را نیز تقویت کنیم و با توجه به پیشینه روابط دو کشور، بخش خصوصی ایران ارتباطی ویژه با برزیل داشته و این مسئله باعث تداوم روابط دو کشور شده است.

امکان وجود روابط تجاری محکم و پایدار بین ایران و برزیل وی با بیان اینکه روابط تجاری ایران و برزیل علی رغم وجود تحریم ها باید عملیاتی باشد، گفت: در این صورت روابط دو کشور این قابلیت را دارد که خیلی محکم و پایدار پیش برود.

سفیر برزیل در ایران با اشاره به اینکه در راستای کسب پیروزی باید اقدامات لازم را آغاز کنیم و از ظرفیت تجار و بخش خصوصی به بهترین شکل بهره مند شویم، گفت: اولین گام افتتاح اتاق بازرگانی ایران و برزیل در کشور برزیل است و پس از آن ارتباط این اتاق با اتاق ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل به دنبال قوی کردن روابط تجاری با ایران است

برزیل به دنبال قوی کردن روابط تجاری با ایران است