مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-25سياسي

اعلام فراخوان مقاله همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اعلام فراخوان مقاله همایش ملی بزرگداشت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طی گفت وگویی اظهار کرد: فراخوان مقاله همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی در سه محور اصلی؛ سیره فردی، علمی، سیره علمی، مطالعاتی و سیره اجتماعی و سیاسی آیت الله کوهستانی تدوین شده است .

وی افزود: زهد، پارسایی و ساده زیستی در سیره فردی و علمی آیت الله کوهستانی و سلوک فردی و سیره عملی آیت الله کوهستانی(ره) در مسأله طلبه پروری از جمله مهم ترین موضوعات محور نخست فراخوان این همایش ملی است.

زارع تصریح کرد: آراء و نظرات فقهی، فلسفی و عرفانی، توحید، خداباوری و ولایت مداری در اندیشه و سیره کرامت، حالات عرفانی و جلوه های رضا و تسلیم در اندیشه و سیره، سیره علمی، مدیریتی در مدیریت حوزه علمیه توسط آیت الله کوهستانی(ره) از منظر بزرگان، نیز از جمله موضوعات مهم دومین محور این همایش ملی است.

دبیر همایش ملی بزرگداشت آیت الله العظمی کوهستانی یادآور شد: زمان شناسی و آگاهی اجتماعی، سیاسی آیت الله کوهستانی(ره) و همچنین نقش ایشان در فرهنگ عمومی از موضوعات سومین محور فراخوان مقاله این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مقاله همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی

اعلام فراخوان مقاله همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی