مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-25سياسي

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در گیلان


با احتساب توزیع هشت هزار بسته معیشتی در گیلان میزان توزیع بسته های معیشتی از ابتدای شیوع کرونا به 460 هزار و بسته در استان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،آیت الله رسول صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان نقش مردم در اجرایی شدن رزمایش مواسات را بسیار مهم برشمرد و افزود: از خدای متعال برای همه آنها که به کمک نیازمندان می شتابند اجر بیکرانه مسئلت داریم زیرا مردم در این شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نکردند.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت انعکاس درست رزمایش مواسات در کشور بیان کرد: فعالیت رسانه ها در بیان کمک های مردمی به اقشار آسیب پذیر ترفندهای دشمن را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه برای دهک های پایین جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: کشور به افرادی نیار دارد که بدای مردم کار کنند زیرا تورم موجود در جامعه برای دهک های پایین سخت و آسیب زا است لذا همه مسؤولان باید در میدان باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی از روند افزایشی واکسیناسیون در کشور گفت: یکی از مهم ترین راهکارها در کنترل ویروس کرونا انجام واکسیناسیون بوده و این و این روند در کشور و گیلان با سرعت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در گیلان

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در گیلان