مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-25ورزشي

واکنش رییس هیات فوتبال کرمانشاه به حواشی بازی تیم های پاوه و گیلانغرب


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه بابیان اینکه هیات درحال جمع آوری مستندات و مدارک مربوط به حواشی بازی بین دو تیم فوتبال پاوه و گیلانغرب است، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه بابیان اینکه هیات درحال جمع آوری مستندات و مدارک مربوط به حواشی بازی بین دو تیم فوتبال پاوه و گیلانغرب است، گفت: خاطیان این دیدار در انتظار برخورد جدی هیات باشند.

  علی محبی زنگنه در نشستی خبری که امروز(سوم مهر) با موضوع حواشی اخیر دیدار بین دو تیم فوتبال نوجوانان پاوه و گیلانغرب برگزار شد، اظهارکرد: پس از پایان دیدار این دو تیم در رقابت های لیگ فوتبال نوجوانان قهرمانی استان به میزبانی پاوه، حواشی رخ داد که برایمان بسیار تلخ بود.

وی افزود: پس از وقوع درگیری و نزاع در پایان این دیدار، میزبانی و شرکت هر دو شهرستان در رقابت های مختلف فوتبال را تا اطلاع ثانوی قطع کردیم.

رییس هیات فوتبال استان با بیان اینکه کمیته انضباطی این هیات درحال جمع آوری مدارک و مستندات لازم برای برخورد با خاطیان است، اعلام کرد: قطعا برخوردی جدی و قاطع را با خاطیان این حادثه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی از امروز برای ارائه گزارش عوامل دخیل در برگزاری مسابقه و درگیری در هیات فوتبال استان مستقر خواهد شد و پس از اتمام جمع آوری مستندات و مدارک جنبه انض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس هیات فوتبال کرمانشاه به حواشی بازی تیم های پاوه و گیلانغرب

واکنش رییس هیات فوتبال کرمانشاه به حواشی بازی تیم های پاوه و گیلانغرب