مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-25ورزشي

سجادی تاکید کرد: منشور المپیک جای خود؛ فتوای امام خمینی (ره) جای خود


وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه موظف به اشاعه عزت و امید در کشور است، گفت: 5هزار شهید ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس و135 شهید مدافع حرم، - آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویت سجادی تاکید کرد: منشور المپیک جای خود؛ فتوای امام خمینی (ره) جای خود وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این وزارتخانه موظف به اشاعه عزت و امید در کشور است، گفت: 5هزار شهید ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس و135 شهید مدافع حرم، بیانگر تجلی ارزش های فرهنگی در میان ورزشکاران این سرزمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویات، برگزاری این نشست را برای تعالی وررش کشور مهم ارزیابی کرد و با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران به دلیل برگزاری این رویداد ارزشی و ورزشی، تعمیق ارزش های فرهنگی و دینی در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت مصالح ملی در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به قواعد بین المللی در ورزش به خوبی آگاهی داریم و به عنوان سرباز ولایت و دولت مردمی تاکید می کنم که مواضع ما مشخص است.

همان طور که منشور المپیک جای خود را دارد، فتوای حضرت امام خمینی (ره) در خصوص موارد مختلف از جمله در ورزش جای خود را دارد و کاملا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی تاکید کرد: منشور المپیک جای خود؛ فتوای امام خمینی (ره) جای خود

سجادی تاکید کرد: منشور المپیک جای خود؛ فتوای امام خمینی (ره) جای خود