مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-25سياسي

بانوان ایران اسلامی سرلوحه زنان اندیشمند دنیا هستند


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانوان ایران اسلامی در بسیاری از عرصه ها مخصوصا عرصه های اجتماعی و فرهنگی سرلوحه زنان اندیشمند و صاحب معرفت دنیا هستند.

- رقیه صادق زاده روز شنبه، سوم مهرماه، در وبینار اندیشه ورز زنان و دفاع مقدس که در محل سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس، تضمین کننده آبروی ایران اسلامی در تاریخ و جهان است و بایستی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که نهادینه سازی این فرهنگ، رسالت خطیر و وظیفه ای بر گردن ما است، افزود: باید انتقال این فرهنگ به نسل های آتی به صورت صحیح انجام بگیرد و وحدت، اقتدار، مشارکت مردمی و خودباوری که در زمان جنگ وجود داشت برای مردم و به خصوص قشر جوان امروزی تبیین شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت و هم چنین زنده نگه داشتن و احیای حماسه های هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است.

صادق زاده با تاکید بر لزوم تبیین نقش زنان و فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان به خصوص در مراکز آموزشی، گفت: یاد و خاطره زنان شهدا، جانبازان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس باید احیا شود چرا که زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس، آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایران اسلامی سرلوحه زنان اندیشمند دنیا هستند

بانوان ایران اسلامی سرلوحه زنان اندیشمند دنیا هستند