مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-25اجتماعي

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در کانون اصلاح و تربیت استان تهران


مراسم بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی حر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران برگزار شد.

- اسمعیلی معاون اصلاح و تربیت اداره کل استان تهران در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مکتب مدرسه و دانشگاهی بود که بهترین و موثرترین نیرو ها را برای نظام تربیت کرد و ما هر پیشرفتی داریم مدیون این دلاورمردان هستیم.

وی ادامه داد: ما در زندان های استان تهران 28 کلاس درس با 8 هزار متر فضای آموزشی داریم دراین میان بیش از 49 درصد زندانیان استان تهران در دوره متوسطه اول از مدرسه ترک تحصیل کردند.

همچنین 62 درصد نیز سیکل و زیر سیکل قرار دارند که این نشان از رابطه معنادار بین سطح تحصیلات و انتخاب جرایم است یعنی هر اندازه آموزش و سطح تحصیلات پایین باشد نرخ ارتکاب جرم نیز بالاتر است.

اسمعیلی با اشاره به اینکه در سازمان زندان ها بستر زیادی برای کار های فرهنگی و آموزشی موجود است، گفت: در کل استان تهران 384 کارگاه در حوزه مهارت زندگی یا کنترل خشم برگزار کردیم از سویی دیگر می طلبد در دولت جدید نیز آسیب شناسی صورت گیرد تا بتوانیم بار زندان ها را کاهش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی مدیرکانون اصلاح و تربیت استان تهران گفت: بحث آموزش مقوله مهمی است که مورد توجه است و اگر آن را سر لوحه کار خود قرار دهیم می توانیم بسیاری از مشکلات را رفع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در کانون اصلاح و تربیت استان تهران

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در کانون اصلاح و تربیت استان تهران