مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-25سياسي

استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه استان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شده است، گفت: میامی آبی، سرخه و آرادان زرد و مابقی شهرستان ها نارنجی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارد.

وی بابیان اینکه بر اساس رنگ بندی های جدید، شهرستان میامی در وضعیت رنگ بندی آبی قرارگرفته که این به منزله همه گیری و مرگ ومیر حداقلی بر اثر کرونا در این منطقه است، افزود: دو شهرستان سرخه و آرادان نیز در شرایط رنگ بندی زرد کرونایی و سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی شهر همچنان در وضعیت رنگ بندی نارنجی قرار دارند.

سلامت دانش آموزان در اولویت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه انتظار می رود تا والدین، ارباب جراید و رسانه ها ضمن توجه به اطلاع رسانی های لازم، در برابر بازگشایی حضوری مدارس مقاومت نداشته باشند، ابراز داشت: تست بالینی از دانش آموزان بر اساس چک لیست در مدارس صورت گیرد تا از ورود افراد دارای علائم جلوگیری شده و با گذر از این پیک و عدم ورود به پیک جدید، شاهد سلامت در بین جامعه و دانش آموزان عزیز باشیم.

خجسته پور با بیان اینکه بحث سلامت دانش آموزان در اولویت قرار داده و به آن توجه شده است، تصریح کرد: کارگاه های تخصصی هنرستان ها و دبیرستان های کاردانش، در سال تحصیلی جدید در استان به صورت حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شد

استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شد