مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-25سياسي

ظرفیت سپاه در مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ظرفیت سپاه و بسیج برای مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است و عملکرد این نیروی مردمی در شرایط کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی نشان از عزم جدی برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا دارد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ظرفیت سپاه و بسیج برای مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است و عملکرد این نیروی مردمی در شرایط کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی نشان از عزم جدی برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موج چهارم کرونا از ابتدای سال جاری آغاز شد و در روزهای اخیر نیز شاهد خروج از پیک پنجم این بیماری در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راهکار ریشه کنی این بیماری و قطع زنجیره سرایت است، افزود: خوشبختانه با برطرف شدن کمبود واکسن و تامین آن به مقدار لازم شاهد تسریع در روند واکسیناسیون آحاد مختلف جامعه هستیم و سپاه و بسیج نیز در کنار وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون مشارکت دارند.

سردار کریمی در ادامه به استمرار اجرای طرح کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: در سال جاری پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سپاه در مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است

ظرفیت سپاه در مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است