مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-25سياسي

رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند


امام جمعه شهر محمدیه ضمن اشاره به اینکه رسانه باید اهداف دشمن را تبیین کند؛ گفت: رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند، با حجاب اجباری و جمع آوری ماهواره نمی توان کاری از پیش برد بلکه با فرهنگ سازی باید خطرات و تهدیدهای رسانه های غربی .

- ایسنا/قزوین امام جمعه شهر محمدیه ضمن اشاره به اینکه رسانه باید اهداف دشمن را تبیین کند؛ گفت: رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند، با حجاب اجباری و جمع آوری ماهواره نمی توان کاری از پیش برد بلکه با فرهنگ سازی باید خطرات و تهدیدهای رسانه های غربی که برای ویران کردن خانواده طراحی شدند را برای مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی امروز سوم مهر ماه در جمع اعضای بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: جنگ های دنیا به صورت نرم در حال انجام بوده و زمان جنگ سخت به اتمام رسیده است؛ در حال حاضر جنگ رسانه هاست، در دنیای کنونی رسانه حرف نخست را می زنند و جنگ اراده و اندیشه هاست.

وی ادامه داد: رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند، در دنیا از حقوق بشر و دموکراسی سخن گفته می شود ولی همان کشورها که از حقوق بشر سخن می گویند به راحتی مظلومان را غارت می کنند و برای خواست و اراده مردم احترام قائل نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند

رسانه به راحتی می تواند جای شهید و جلاد را با هم عوض کند