مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-25سياسي

امضا برنامه دو ساله همکاری بین دادستان های کل تاجیکستان و ازبکستان


دادستان های کل تاجیکستان و ازبکستان در چارچوب سی و یکمین نشست شورای هماهنگ سازی دادستان های کل کشورهای عضو جامعه هسمود در پایتخت قزاقستان برنامه همکاری برای دو سال آینده را به امضا رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، به میزبانی قزاقستان در پایتخت این کشور سی و یکمین اجلاس شورای هماهنگ سازی دادستان های کل کشورهای همسود برگزار شد.

در این نشست دادستان های کل ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان شرکت کردند.

دادستان های کل کشورهای مذکور در مورد تجربیات دادستان های کشورهای همسود، اجرایی برنامه بین المللی کشورهای عضو همسود برای سالهای 2019-2022 و همچنین برنامه همکاری در مبارزه با جنایات ارتکابی با استفاده از فناوری اطلاعاتی، تروریسم و ظهور ابعاد خشونت آمیز افراط گرایی را بررسی کردند.

دادستان ها همچنین تقویت امنیت مرزی در مرزهای خارجی جامعه همسود، بهبود همکاری در زمینه مبارزه با فساد، حفاظت از حقوق و آزادی های بشری و مدنی، نحوه اجرای معاهدات بین المللی در زمینه مبارزه با جنایت را بررسی کردند.

یوسف رحمان داستان کل تاجیکستان در این اجلاس با توجه به بحران افغانستان در مورد مقابله با داعش و دیگر سازمان های تروریستی بین المللی و مشکلات جنگجویان خارجی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا برنامه دو ساله همکاری بین دادستان های کل تاجیکستان و ازبکستان

امضا برنامه دو ساله همکاری بین دادستان های کل تاجیکستان و ازبکستان