مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-25اقتصادي

تخصیص تخفیف های ویژه برای نوهمگراها


با جمع بندی ارزیابی متقاضیان عضویت در ساختار حمایتی همگرا در نهایت 66 استودیوی بازی سازی، اعضای جدید ساختار حمایتی همگرا در سال 1400 خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سید محمدعلی سید حسینی معاون حمایت بنیاد با اعلام اینکه 151 استودیوی بازی سازی در اسفندماه 1399 درخواست عضویت خود را در ساختار حمایتی همگرا ثبت کردند، گفت: در فروردین ماه 1400، پرونده 131 استودیو تکمیل شد و امتیازدهی در شاخص مخاطب و بازار با همراهی همکاران حمایتی همگرا، یعنی کافه بازار و تپسل انجام گرفت.

سیدحسینی افزود: ارزیابی های فنی و فرهنگی متقاضیان عضویت در ساختار حمایتی همگرا سال 1400 با حضور کارشناسان خبره و متخصص این دو حوزه انجام و پس از تکمیل ارزیابی ها از منظر فنی، مخاطب و بازار و فرهنگی، امتیاز استودیوها محاسبه و جمع بندی شده است.

بر اساس شیوه نامه بهره مندی از حمایت های ساختار همگرا 40 درصد امتیاز هر استودیو مربوط به شاخص فنی، 30 درصد فرهنگی و 30 درصد نیز مربوط به شاخص مخاطب و بازار است.

معاون حمایت بنیاد با اشاره به اینکه در نهایت 66 استودیوی بازی سازی حائز شرایط عضویت در دوره سوم حمایتی همگرا شدند، تصریح کرد: بر اساس نتایج کلی ارزیابی، 26 استودیو (شامل 16 شرکت و 10 تیم) در سطح یک و 40 استودیو (شامل 16 شرکت و 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تخفیف های ویژه برای نوهمگراها

تخصیص تخفیف های ویژه برای نوهمگراها