مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-25سياسي

ساخت 114 واحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت سپاه روح الله


فرمانده سپاه استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 114 واحد مسکونی در جای جای استان ساخته شده، گفت: بحث محرومیت زدایی سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یکی از مهم ترین اهداف بسیجیان و پاسداران است که امروز در همین راستا و در شهر ساوه 2 واحد مسکونی مددجویی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سردار محسن کریمی در پایان سفر خود به ساوه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در ساوه حضور یافتیم تا ضمن خدا قوت به نیروهای جهادی و بسیجی و سرکشی از چند خانواده شهید، در برنامه های تدارک دیده شده دیگر شرکت کنیم.

وی افزود: زحمات خالصانه گروه های بسیجی و جهادی باعث امیدواری اقشار مستضعف این جامعه شده و هرجا این عزیزان قدم گذاشتند آبادانی را به آن منطقه هدیه کردند.

  فرمانده سپاه استان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 114 واحد مسکونی در جای جای استان ساخته شده، گفت: بحث محرومیت زدایی سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یکی از مهم ترین اهداف بسیجیان و پاسداران است که امروز در همین راستا و در شهر ساوه 2 واحد مسکونی مددجویی در دست ساخت است و کلنگ ساخت یک واحد دیگر نیز در روستای یل آباد بر زمین زده شد.

کریمی ابراز امیدواری کرد ساخت این واحدهای مسکونی در شهر ساوه حداکثر تا 4 ماه آینده به اتمام رسیده و منزل به مددجویان مورد نظر تحویل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 114 واحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت سپاه روح الله

ساخت 114 واحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت سپاه روح الله