مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-25سياسي

فرماندار سقز: مردم قدردان زحمات کادر درمان و بهداشت هستند


فرماندار سقز با اشار به پشت سرگذاشتن دوران سیاه کرونایی در شهرستان سقز گفت، شکست پیک های سخت کرونایی با تلاش مجموعه بهداشت و درمان، دستگاه های اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان ظهر امروز در آیین تقدیر و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، شهیدان یاراحمدی و کریمی نسب، در منطقه است، افزایش سرانه درمانی در شهرستان سقز را مناسب توصیف و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان یادگار دوران مرحوم نوربخش، مدیر عامل پیشین سازمان تامین اجتماعی کشور نیز به بهره برداری برسد.

کریمیان از دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست تا با تجهیز هر چه بهتر و و جذب پزشکان متخصص، مردم شهرستان سقز و منطقه از خدمات بیمارستان شفا بیشتر استفاده کنند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم با تقدیر از تلاش شهرستان سقز در مهار کرونا، به ضروت تجهیز بیمارستان شفا، برای بهره مندی بیشتر مردم منطقه از خدمات این بیمارستان تاکید کرد.

 صدیق جدیدالاسلامی ادامه داد: امروز با تلاش شبانه روزی کادر درمان در استان کردستان، این بیماری با همت این عزیزان حتما در هم خواهد شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سقز: مردم قدردان زحمات کادر درمان و بهداشت هستند

فرماندار سقز: مردم قدردان زحمات کادر درمان و بهداشت هستند