مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-25اقتصادي

جابجایی 727 هزار نفر مسافر در استان اردبیل


رییس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی 727 هزار نفر مسافر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فتح اله پورصالحی ظهر امروز در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان خلخال از جابجایی 727 هزار نفر مسافر در استان خبر داد و اظهار کرد: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت 6 ماه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 151 هزار مورد سفر انجام شده است، افزود: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 26 درصدی هستیم.

رییس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد مسافر 324 هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، 65 هزار نفر با مینی بوس و 337 هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

وی ادامه داد: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود و مسؤولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

جلوگیری از مسافرت 70 بیمار کرونایی پورصالحی تصریح کرد: از طریق کنترل سامانه سروا در 6 ماه گذشته از صدور بلیط برای 70 نفر بیمار کرونایی جلوگیری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 727 هزار نفر مسافر در استان اردبیل

جابجایی 727 هزار نفر مسافر در استان اردبیل