مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-25سياسي

لزوم تداوم انسجام بین طلاب شیعه و سنی


نماینده طلاب منطقه آزاد ماکو و چالدران در حوزه علمیه قم گفت: نقش طلاب شیعه و سنی در ترویج و گسترش اسلام بی نظیر است.

- نماینده طلاب منطقه آزاد ماکو و چالدران در حوزه علمیه قم تاکید کرد لزوم تداوم انسجام بین طلاب شیعه و سنی ایسنا/آذربایجان غربی نماینده طلاب منطقه آزاد ماکو و چالدران در حوزه علمیه قم گفت: نقش طلاب شیعه و سنی در ترویج و گسترش اسلام بی نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی امروز 3 مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در گردهمایی علمای اهل سنت و اهل شیعه شهرستان ماکو با تاکید بر اینکه قیام همراه با اخلاص سفارش قرآن به بشریت است، افزود: قیام با اخلاق همیشه باعث خواهد شد تا امورات بر وفق مراد و همچنین اهداف کلان به راحت ترین شکل پیگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همیشه باید از پیامبران و ائمه اطهار در این زمینه درس گرفت، افزود: پیامبر نیز در زمان خود همیشه قیام هایی علیه دشمنان داشت که تنها هدف آن گسترش اسلام در جامعه خود بود که هر یک از ما باید با پیگیری این هدف در جامعه خود بوده و بالاترین ارزش ها دست یابیم.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید براینکه، اسلام توانست در زمان خود شخصیت هایی را تربیت کند که امروزه برای هر بسیجی طلاب یک الگو است، افزود: این شخصیت های تربیت شده برای طلاب چه شیعه و چه سنی به عنوان منابع غن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تداوم انسجام بین طلاب شیعه و سنی

لزوم تداوم انسجام بین طلاب شیعه و سنی