مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-25سياسي

مازندرانی ها از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند


جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به بسته بودن مرزهای ایران با عراق، خطاب به هم استانی های عزیز، گفت: از حرکت به سمت مرزها برای حضور در همایش اربعین خودداری کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سید موسی حسینی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به دلباختگان و عزاداران با اشاره به بسته بودن مرزهای چهارگانه ایران با عراق، اظهار کرد: امسال زائران جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی فقط به صورت هوایی می توانند به کشور عراق سفر کنند .

جانشین فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور مازندران همانند سال های قبل با شور و اشتیاق آماده سفر معنوی راهپیمایی همایش جهانی اربعین بودند که متاسفانه بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و توافقات صورت گرفته با دولت عراق صرفاً 60 هزار نفر از طریق هوایی می توانند در این مراسم شرکت کنند و دیگر امکان سفر زمینی وجود ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حرکت به سمت مرزها جز سختی برای زائران عزیز چیزی ندارد، گفت: مرزها بسته هستند و کشور عراق نیز برای تردد غیر مجاز در مرزها و ورود غیرقانونی به داخل کشورش، قانون خاص و مجازات برای آن در نظر گرفته است که خوشایند مردم فهیم و ولایتمدار ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند

مازندرانی ها از حرکت به سمت مرزها خودداری کنند