مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-25سياسي

روند اجرایی پروژه های آبفا در خوزستان تسریع یابد


استاندار خوزستان ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هماهنگی میان دستگاه های این استان به منظور تسریع در روند پروژه های آبفا باید زودتر انجام شوند.

- ، صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آخرین اقدامات صورت گرفته را در حوزه آب و فاضلاب خوزستان ارائه کرد و گفت: همچنین هماهنگی میان دستگاه های استان به منظور تسریع در روند پروژه های آبفا باید زودتر انجام شوند.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: به شرکت آبفا دستور داده شده با توجه به نزدیکی به فصل بارش اقدامات کوتاه مدت در اولویت قرار گیرند تا هر چه سریع تر این اقدامات به سرانجام برسند.

وی عنوان کرد: اگر اعتباری نیز در زمینه اصلاح و ساماندهی شبکه فاضلاب و آب های سطحی تخصیص داده می شود باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

خلیلیان افزود: فضای مدیریتی در استان به سمت هماهنگی بیشتر و بهتر در حال سوق یافتن است که این هماهنگی باعث تسریع در اقدامات و پروژه های مختلف خواهد شد.

وی در ادامه به منابع آبی و اجرای الگوی کشت پاییزه در خوزستان اشاره کرد و گفت: سیاست های حمایتی در این زمینه از سوی جهاد کشاورزی استان دنبال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه های آبفا در خوزستان تسریع یابد

روند اجرایی پروژه های آبفا در خوزستان تسریع یابد