مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-25سياسي

دیوار صلح جهانی در اردکان بنا نهاده شد


به همت مجموعه گردشگری سلامت و به مناست روز جهانی جهانگردی و گردشگری از دیوار صلح جهانی در محله شریف آباد اردکان رونمایی شد.

- قاسم برخورداری از فعالان حوزه گردشگری اردکان در حاشیه پنجمین همایش دوچرخه سواری که به مناسبت روز جهانی جهانگردی و گردشگری در اردکان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص گفت: به روی این دیوار، پرچم 58 کشور دنیا که با دست روی سرامیک طراحی و رنگ آمیزی و پخت شده، نصب گردیده است.

وی هدف از این اقدام که با شعار صلح جهانی، گردشگری جهانی، توسعه جهان انجام پذیرفت را اندیشه جهانی در دنیای پس از کرونا و اتحاد ادیان خواند و گفت: سالیان سال است که در محله شریف آباد اردکان شاهد این ادعا هستیم به طوری که پیروان دین زرتشت و اسلام در صلح و سلامت کامل با هم زندگی می کنند.

مدیر مجموعه گردشگری سلامت خاطرنشان کرد: این شروع کار دیوار صلح است و در ادامه، پرچم های بیشتری از کشورها و بناهای تاریخی کشورهای مختلف نیز روی این دیوار طراحی و نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با رونمایی این دیوار نیز همایش دوچرخه سواری از محل اداره میراث فرهنگی اردکان و با پیمایش کوچه های بافت تاریخی اردکان و گذر از موزه ها و اقامتگاه ها و بناهای تاریخی داخل حصار بافت اردکان برگزار و شرکت کنندگان ضمن حضور در گلزار شهدای اردکان ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار صلح جهانی در اردکان بنا نهاده شد

دیوار صلح جهانی در اردکان بنا نهاده شد