مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-25سياسي

دانش آموزان ایران باید در صحنه های مبارزه علمی موفق شوند


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهدا جانشان را برای تأمین امنیت و آرامش دادند، گفت: دانش آموزان باید باعلم خود در صحنه مبارزه علمی پیروز شوند.

- ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر شنبه در افتتاحیه لشکر سایبری ققنوس به همراه رونمایی و تقدیر از مدال آوران لینک علمی پایا بسیج دانش آموزی با بیان اینکه راه اندازی یک کشور نیازمند جغرافیا، نیروی انسانی و حکومت است، اظهار داشت: علم دوام این کشور را تضمین می کند و از این رو رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نسبت به تقویت بنیه علمی کشور تاکید داشته اند.

وی با بیان اینکه با تقویت بنیه های علمی دیگر درگیر تحریم ها نخواهیم شد، افزود: تحریم ها، مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، سو مدیریت و عدم استفاده لازم از ظرفیت های داخلی از دلایل عقب ماندگی علمی در کشور است که باید برطرف شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در روزهای آغازین جنگ حتی امکان تولید سیم خاردار را هم نداشتیم، گفت: این در حالی است که به دلیل محدودیت ها در عملیات خیبر شهید حسن غازی، شهید تهرانی مقدم و شهید غلامرضا یزدانی و جانباز سید حبیب اعتصامی بمب عمل نکرده عراقی را آوردند، آن را باز کردند و جوری طراحی کردند که آن را بر علیه عراقی ها مورد استفاده قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ایران باید در صحنه های مبارزه علمی موفق شوند

دانش آموزان ایران باید در صحنه های مبارزه علمی موفق شوند