مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-25سياسي

خزعلی: جوانان ایران اسلامی فعل ما می توانیم را به جهان ثابت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید،که در آموزشگاه دخترانه شهید اورکی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب ما را از جنگ می ترسانند، درحالیکه ما جوان ها را در جنگ به دست آورده ایم.

خزعلی افزود: جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، برای ما شهیدانی ساخت و به درگاه خداوند تقدیم کرد،که پایه گذار بسیاری از ارزش های ما در طول انقلاب تاکنون هستند، جوانانی که با عزت و ایستادگی از کشور دفاع کردند و بعد از جنگ در صحنه های مختلف علمی نشان دادند که ما می توانیم روی پای خود بایستیم و فعل ما می توانیم را به جهان ثابت کردند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت در دوران جوانی بیان کرد: اگر امروز برای خود از سنین نوجوانی برنامه نداشته باشیم روزی چشم باز می کنیم و می بینیم چیزهایی که از عمرمان و از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده و قابل مقایسه با هیچ ثروتی نیست، را از دست داده ایم در صورتی که استفاده مطلوب و شایسته از آنها نکرده باشیم، لذا باید قدر و ارزش خودمان را بدانیم.

معاون رییس جمهور با بیان جمله ای از حضرت علی(ع) که می فرماید قیمت هر انسانی به آن چیزی است که علیه السلام بیان کرد و از دانش آموزان خواست که در رابطه با سخنان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: جوانان ایران اسلامی فعل ما می توانیم را به جهان ثابت کردند

خزعلی: جوانان ایران اسلامی فعل ما می توانیم را به جهان ثابت کردند