مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-25اقتصادي

اختصاص 100میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان های حوزه ترشیز


در پی سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور که بنا به دعوت نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، وی با اختصاص 100میلیارد تومان تسهیلات خاص شهرستان های خلیل آباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل اباد، اصغر نورالله زاده که به شهرستان خلیل آباد سفر کرده، با بازدید از کارخانه لبنیات در این شهرستان که تاکنون بیش از6 میلیارد تومان هزینه در برداشته و نیمه کاره رها شده بود، با اختصاص 6 میلیارد تومان تسهیلات تکمیلی برای این مجموعه که بصورت تعاونی با تعداد 225 نفر عضو دامدار ایجاد شده، موافقت و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در این بازدید، با بیان اینکه در روستای نقاب بیشترین دامداری های سبک و سنگین شهرستان در این روستا فعال است، گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر موافقت شد  با  اعطای تسهیلات  برای هر راس دام سنگین 5 میلیون تومان وبرای هر راس دام سبک مبلغ 200 هزار تومان تسهیلات توسط صندوق کار افرینی اعطا شود.

وی افزود: دامداری های خواستار این تسهیلات باید هویت بخشی و دارای بیمه نامه و مجوز دامداری باشند که به تایید جهاد کشاورزی در شهرستان  رسیده باشد.

نورالله زاده در ادامه سفر به این شهرستان از کارخانه بسته بندی کشمش انوری هم بازدید کرد و کفت: به کارخانجاتی که در این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان های حوزه ترشیز

اختصاص 100میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به شهرستان های حوزه ترشیز